Potrzebujesz porady prawnej on-line?
Kancelaria świadczy pomoc prawną również za pośrednictwem poczty elektronicznej. W ten sposób można uzyskać zarówno poradę prawną jak i zamówić projekt pisma czy umowy.
Złożenie zapytania nie wiąże klienta i nie zobowiązuje do zapłaty. Usługa zostanie wyceniona bezpłatnie.
Aby uzyskać pomoc prawną on-line należy:
1. Przesłać zapytanie (opisując problem i ewentualne oczekiwania) na adres: sekretariat@kancelaria-nz.pl
2. Kancelaria bezpłatnie wyceni usługę i prześle warunki jej wykonania.
3. Po akceptacji ceny i warunków oraz dokonaniu zapłaty na podany w odpowiedzi na zapytanie rachunek bankowy, usługa zostanie wykonana . Odpowiedź na zadane zapytanie zostanie przesłana na podany adres elektroniczny.
4. Jeżeli odpowiedź nie będzie satysfakcjonująca, Kancelaria udzieli dodatkowych wyjaśnień, uzupełni opinię lub skoryguje przesłane dokumenty zgodnie z życzeniem Klienta (w zakresie zlecenia).
5. Warunki realizacji pomocy prawnej on-line określa regulamin dostępny na stronie.